Kızlar Pazartesi günü uzun bir aradan sonra ilkkez ağda yaptırdıö ve çok kötü rahriş oldu hala kıpkırmıZı her yer sivilce oldu ne ile geçirebilirim .başına böyle bişey gelen oldu mu 😔Ve ne zaman geçer sizce çok üzgünüm iki üç gündür acıdan uyuyamıyorum