Smyigit B-33 ben hic anlamadım normal karin agrim göğüs şişkinliğim oldu adet belirtilerimdi o yüzden çok geç test verdim 6haftalikti öğrendiğimde
Susambebis B-33 ben normal adet ağrısı çektim canım tek farkı göğüs ağrısıda yanında vardı normalde adet görürken göğüslerm ağrımıyordu ordan anladım hemen trst oldum
Naazli Hamilelik belirtileri değişkenlik gösterir. Ben ilkinde göğüs hassasiyetinden anlamıştım. Ama bu hamileliğimde olmadı öyle birşey. Sol kasığımda ağrı belimde ve sırtımda ağrı oldu birde baş ağrısı.