Seymaben Kızlar belim inanılmaz ağrıyor bacaklarıma vuruyor hatta ağrısı birde sol yumurtalığımın olduğu taraf biraz sertleşmiş normalmidir🤔
incisu Seymaben 26 haftalığım sık sık bel ağrısı yaşıyorum dinlenince biraz geçiyor ama Demir hapı kan ilacı kullanıyormusunuz
Ayse254 Seymaben ben de 12+5 im bel ağrısı kasık ağrısı ne ararsan var 😂 bakıyorum bazı hamileler gezip tozuyor nasıl beceriyorlar bende bi sorun var heralde diyorum artık 😅
elifinilki27 Seymaben ayy tek değilmişim kalçamın biraz üstünden bacağıma kadar ağrıyor ağrısı bazen acı şeklinde oluyo daha erken değil mi ya 12+2deyiz bizde
2anneoluyorum Kalcanizda da ağrı oluyormu böyle sanki dayak yemiş gibi oturup kalkarken aciyomu bende 12+3 um aynı belirtiler varda
Ccgdm 2anneoluyorum ben 15+4 um bel ağrısı son günlerde kalça ağrısı sanki kemiğim kırılmış gibi arada kaşık ağrısı hepsini yaşıyorum 🙁
Seymaben 2anneoluyorum ay evet sanki yüksek biryerden popomun üstüne düşmüşüm gibi yürürken uzanırken ağrıyor🤦🏻♀️
Ley-24 Bende öyleydim hatta 18. Haftada dayanamdim gittim ama hersey yolunda . 21 olduk ara sıra hala olur . Böyle durumlarda dinlenmeye çalışın uzanıp iyi geliyor
Seymaben Ayse254 valla ben yerimden kalktığım an ay şuram ağrıyor ay buram ağrıyor yaşlı insanlar gibi söyleniyorum yaşım daha 22 😅😅
Seymaben incisu geçen haftaya kadar böyle bi şikayetim yoktu bu hafta başladı cumartesi randevum var yazar belki doktor😊
Seymaben elifinilki27 tam ağrı gibide değil kemiklerimin içi ağrıyormuş gibi oluyor bende aynısını düşünüyorum erken değilmi ağrılar için diye ama oluyormuş🤷🙊
Ayse254 Seymaben bir ihtimal acaba 13. Haftadan sonra rahatlat mıyız diyorum ama😅 ben birkaç hafta öncesi daha fenaydım düşük riski de vardı regl ağrıları çekiyordum beş dk ayakta duramıyordum bu üç dört gündür biraz biraz iş yapıyorum 😂
elifinilki27 Seymaben evet ya bugün randevum var bakalım ben yine de sorucam doktora hamile olmasam fıtık oldum dicem o kadar yani