Tiroit hastası olarak mı adlandırılıyorum bilmiyorum ama tsh 4 civarında çıktı doktor 25 mg euthroxy kullandırdı 1 ay sonra 2.80lere düştü değer ama yine devam ediyorum kullanmaya kafama takılan bir şey var benimde tsh değerim düşerken serbest t4 değerim artmış bu ne demek oluyor acaba