Herkese merhaba gebelik te burdaydim doğum ypainca silmiştim şimdi aklıma takıldı burda yaşayan varmı diye benim kimyasal gebeliğim oluyordu genetik testi sonucyla pıhtılaşma olduğunu öğrendik ve tedaviye başladık bebeğime kavuştum çok şükür covid aşısı olmaya gittim ve hemotolojiye gidip muayne olduktan sonra vurulabilirsin dediler kafama takıldı aşıyı geçtim korkmaya başladım açıkçası bu pıhtılaşma benim için tehlikesi varmı diye şüpheye düştüm randevu bulamıyorum doktora gidip ogrencem doğumdan sonra doktora gideniniz var mı tedavi goruyomunusuz ilaç yada iğne kullanmaya devam ettinizmi benim doktorum 32 haftada aspirini bıraktırdı iğneyi ise doğumdan bı gün önce birakcaktik ki erken doğurdum ben sezeryan ile doğumdan üç hafta daha kullandım iğne başına gelne varsa soylermisiniz