Sdagnr doktorum cok kızıyor artık günde sadece 3 ögün yemelisin akşam 6dan sonra tek lokma bile yemiceksin dedi o yüzden gercekten bu kilo olayına cok takılmayın zayıf dogan bebek her zaman daha saglıklıdır inş bizimkide cok yükselmez bu kiloda kalır