Deniz1996 Kızlar selam.Ben 21 haftalık hamıleyım.Bebeyın haraketlerını net hıss edıyorum.Bebek 2 saatde en az 10 defa haraket etmesı lazım dıyolar.Hangı haftadan bunu takıb edmemız lazım?Bılgısı olan yazsın lutfen
Deniz1996 Yagmur00 canım bende ılk gebelıkde anlamıyordum gebelıkden flan 32 haftayken 1 gun terpenmedı bebek sandımkı boyle olurmus.Sımdı cok korkuyorum kayp edmek ıstemıyorum 😔
Deniz1996 Handan_65 bende ıkıncı hamılelık canım 18 haftadan hıss eddım.Ama sımdı cok cok hıss edıyorum .Sende edeceksın canım
Yagmur00 Deniz1996 yani normal canım simdi zaten yine anneler yazar bende oyle yanı war la yok arasıydı gunduz uyurdu arada vururdu