Merhaba güzel anneler, akşam yemeğinde çok bilindik bir restorandan tavuk söyledik. Sanırım tavuk bozuktu ya da bayattı bilmiyorum. Şuanda aşırı midem bulanıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ama asıl sorum yemek yedikten sonra kızımı emzirdim. Acaba ben zehirlendiysem o da sütümden zehirlenir mi? Bilgisi olan varsa lütfen yazsın