Rabia-68 Bayanlar uclu tarama testinde afp iki kati cikan oldu mu 18 cikmis bnm yüksek mi acaba cogu yerde imi kati normal yaziyir ama bilgidi olan yaptıranlar donebilir mi
bayangulucuk35 Rabia-68 bende ilk gebelıgımde yaptırmıştım 60 cıkmıstı gebelıkte ve dogum sonrası oğlumda böbrek taşi olduğu için tedavıye başlandı canım
Boncugummmm Rabia-68 3 lü tarama ultrasyon muayne birde kan mı veryoruz acba bnm de 2 haftaya randewum varda
Rabia-68 İnşallah sadece okadr olur.okudugum cogu sey inşallah olmaaz deger 9 olmasi gerekiyormus normalde kafam allak bullak oldu