Merhaba arkadaslar. Bursada sehir hastanesinde hamilelik süreci geciren bayan arkadaslarima bu sorum. Malum sehir hast.randevu alamayinca her seferinde farkli doktorlara muayene oluyoruz ben 39 haftalik gebe olucam yarin itibari ile. Gittiğim hic bir dr bana cati muayenesi yapmadı. Buradan okuyorum herkes 37 den sonra yapılıyor falan deniliyor ama hastane mi yapmıyor yada neye gore yapılıyor cati muayenesi bilgisi olan varmi..