O haftalarda bende de oluyordu içim yanıyor gibiydi sanki bu zamana kadar asla dolaptan su içmezdim ben şu hamilelik dönemimde dolaptan buz gibi su olmadan su bile içemedim buz yemek istedi canım filan içim yanıyordu resmen ama birde burada havalar aşırı sıcaktı ona da bağlamıştım ben