Lawyer06 doktor bana ikili taramam yapalım mi dedi bende niçin ikili tarama yapiyonuz dedim oda dawn sendromu var mi yokmu diye bakacaz dedi bende dedim var diyelim tedavisi var mi hayır aldırabilirsiniz dedi bende o yüzden gerek yok dedim Rabbim nasıl hayırlı gördüyse olur dedim ve detaylı ultrosan dediler cnm sıra yoktu pazartesi verdiler pzrtsi gidicem