Kızlar zor bi hamilelik geçiriyorum 10 haftalığım. Grip oldum beni çok zorluyo. Tansiyon düşüklüğü yaşıyorum bulantılarım var, demir eksikliğim var. Sürekli yatmak uyumak istiyorum kendimi hiiç iyi hissetmiyorum yemek düzenim yok herşeyden tiksiniyorum evimden bile soğumuş gibi hissediyorum kendimi napcam ben. Kadın doğum acile gitsem grip tansiyon düşüklüğü için bişey yapar mı ya😢