Mevludee35 Kızlar 36+4 yim 1,5 cm açılmam varmış sizce açılmam böyle devam eder mi? Yaşayan var mı bu durumu
ruveyda98 Mevludee35 36 haftadan 39 haftaya kadar 1 cm açılmayla gezdim dedim tamam kolay açılcam ama öyle olmadıı sancılarım arttıkça açılmam arttı
Goksinismail Mevludee35 31 haftalıkken 1 buçuk cm acilmam vardı. 38 e kadar aynı kaldı doğumda açılmama hiç olmadı 1 buçukta kaldı sezeryan oldum
Edanur-gul Mevludee35 bende 36 haftaligim sanki rahmimde bir baskı bir sızı hissediyorum çoğu zamanda açılmanin olacağı bölgede sızı oluyor acaba benimde mi açılıyor bilmiyorum haftaya çatı muhaynem var açılmanin olup olmadığı önceden anliyabiliyormusunuz acaba
Zeyyyn Mevludee35 37den 38 kadar 2 cmdi açılmam belki 36dan beri öyleydi ama muayene olmamıştım sunı sancıyla bile yavaş yavaş arttı hemen artmaz açılma yani