Kizlar ben 40+4 günlük hamileyim doktorum bugün alttan muayene etti açılman yok dedi sanciyi beklicez dedi , eşinle iliskiye gir sancin başlasın dedi gerekirse hergun gir dedi sancin baslamazsa c.tesi gel yatış yapalım dedi suni sancı ile doğum başlatılacak. Ben de bilmiyorum kabul etsem mi yoksa beklesem mi sanciyi kaynanam da tutturmuş suni sancı kötü yok senin günün var sancini bekle cart curt laf soylemeye başladı , eşim de sürekli yok doğmadı yok doguramadin herkes doğuruyor sen bekliyosun hala diye diye iyice strese giriyorum şimdide gelmiş annesinin dediğini diyor ben götürcem seni sancin gelince yok gitmiceksin etmiceksin diyor tartıştık iyice sinirlerim bozuldu artık. Sizce ne yapıyım c.tesi gidiyim mi zaten c.tesi ye kadar sancinin gelmesini beklicem zaten ne yapsam akıl verin