Busra-1411 Valla canım açık söylim ben medipolde ki hiç bir doktoru beğenmiyorum yani genel olarak medipol hastahanesini beğenmiyorum tülay hanıma gittim hiç memnun kalmadım birde pelin hanıma gittim ama 1 kez yani bir keRede anlaşılcak bir durum değil ama istersen forumda arat illa beğenilen bir doktor vardır .