Lilyy benim ki şubat başında olacak. Ben 0-3 aylık çok şey almadım zaten hep evde olacağız dışarı sadece hastane için çıkarırım. 4 tane yenidoğan takımı, 5tane zıbın aldım geri kalanları 3-6 ay aldım. Zaten kıyafetler pamuklu olduğu için çekecekler gerekirse kıvırır giydiririm. Bir de parayı kıyafetten çok Prima ve ıslak mendile yatırmayı düşünüyoruz çünkü kimyasal şeyler daha önemli oradan kısamayız.