Adet biter bitmez kalmisjm ama ben kimyasal sifirlansin diye tarlusal ictim 2.3 damla pembe kan geldi allah allah dedim bi kac gun gecti test yaptim hamileyim doktoruma gittim bisey olmaz dedu kimyasaldan hemen sonra kalmisim ama 1 gun arayla iliski sart canim birde corasprin cok etkiliyor hamile kalmayi doktorum soylemisti dediklerini yaptim hamistim 🥰15+1 haftalik hamisim