Nevarebeka
Öncelikle bebiş sağlıkla gelsin inşallah
Ben biberon mama vs katmadım
Emzik avent almıştım
Sudokrem almıştım ama hemen lazım olmadığı için hemen kullanmadım şimdi bepanthol baby kullanıyorum
Bezi o zaman sleeyp natural kullanıyordum ama şimdi prima premium care kullanıyoruz bezi en az 8-10 adet al
Islak mendil hâlâ sleeyp natural
3 takım almıştım her bi takım için çıtçıtlı bady eldiven yerine çorap al derim
Havanın durumuna göre pazen battaniye normal yani kalın battaniye al bebek için
Ağız bezi al 5-6 tane
Şimdilik bu kadar aklıma gelen