Pazartesi gununden beri kafayi yemek uzereyim. Gecen hafta sağlık ocagi rutin kontrolunde tansiyonum yuksek cıktı. Bende pazartesi doktoruma gittim oda yuksek dedi idrara bakalm protein kacagi varsa almak zorunda kaliriz bebegi dedi. Kardiyoloji doktoruna gönderdi olmazsa holter takilsin dedi. Ekg cekildi kalp ultrasonu cekildi sadece heyecandan stresten oldugunu 1 hafta evde takip etmemi istedi kalp doktoru. Evde ölçüyorum 11 7 12 6 12 8 hep boyle. Protein kacagida yok sukur. Ama doktor simdide bebegin gelisimine takti kafayi. Kilosu fazlaymis cok ondeymis boyle olmamasi gerekiyomus moralimi bozdu. Kilosu 1673 grm boyu 41 cm 29 haftada. Ne yapabilirim cocuga karnimda spor mu yaptırayım anlamadm gitti. Zaten 3 kayibim var o kapiya gittiğimde panik oluyorum kotu bisey duycam diye ondan tansiyonum bence sizin bebeklerin gelisimi nasil bu haftada? Benim gibi evde iyiyken hastanede tansiyonu yuksek cikan var mi ne yapildi?