Alimertinannesi 37+4 sezeryanla doğum yaptım bugün.. bebegmde solunum sıkıntısı oldu küvezde :( göremedim sevemedim dua edin bize lütfen bir de tecrübeli sezeryan anneleri gaz için öneriniz var mı henüz gazımı çıkaramadım karın ve omuz ağrısı çekiyorum
dilaraakbulut Alimertinannesi bol bol yuru gaz icin canim omuz agrisi icin de sicak su torbasi cok iyi geliyo cumartesi gunu 2 ekimde dogum yaptim ikinci sezeryanimdi suan yine omuzum agriyo
Hlyarsln Alimertinannesi cnm bnde omuz agrısı çektim kola önermşlerdi ama ben içmedim sana da önermıyrm acıkcası zaten serum verıyrlar İnan yavas yavas gecıyr o omuz agrısı o yuzden bırz sabrt cnm gaz için de bol bol su iç kayısı üzüm hoşafı içeblrsn
metehaninannesiii Alimertinannesi kuru kayisi ve kuru kayisi hoşafı çok iyi geliyor gaza hemde sut yapıyor birde surekli yuruyun
Sibellllo Alimertinannesi bol bol kayısı suyu iç hatta bol kayısılı bi hoşaf yapan okursa daha iyi WC ye çıkartır gaz maz hiç birsey kalmıyor ben doğumuma 2 litre evde yapıp götürmüştüm yemek zamanı onları içmiştim hiç gaz problemi yasamadım