Birmelekannesi_38 Bu haftalarda doğum yapanlar bebekleriniz ne zaman kuvezde çıktı bebeğim 2.200 Gr 48 cm doğdu 1 gün solunum cihazinda kaldi şu an normal nefes alıyormuş zaten ciğer gelistirici vurulmuştuk bugün 3. Günümüz sizin bebisler ne zaman kuvezden cikti
SerpilEsra Birmelekannesi_38 bende bu sefer 34 haftamd olcagm sezeryanimi kuzum insallah kavusuruz sag saglim🤲
greybrde Birmelekannesi_38 kilosu iyi maşallah kız bebekse boyuda ideal rabbim tez vakitte kavuştursun
Gokcecelik Birmelekannesi_38 bende 33.haftada doğum yaptım ama 29 hafta ile uyumlu 1230gr doğdu 35 gun küvözde kaldi minigim
aysem09-01 Canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah bende 33+6 planlı sezeryan olucam küveze girmesinden korkma İnşallah en kısa zamanda çıkar solunumda emme de sıkıntı yaşamazsa
aysem09-01 Birmelekannesi_38 ben daha önce de 30 haftalık doğum yaptım canım çok iyi anlıyorum seni çok zor bi süreç rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻
aysem09-01 SerpilEsra canım dr söylemedi kilosunu 31 haftalık 1800 falandı senin kaç kilo neden erken alıyorlar
Birmelekannesi_38 Sssssyyyy olmadı maalesef sancım olmadan açılmam olduğu için sancım yoktu ve ikinamadim ve bayağı sıkışık var
Birmelekannesi_38 Sssssyyyy Kac cm kaçıncı haftadasin sana tavsiyem yerinden kalkma sadece wc ye kalk ben kalktım çok yormadim ama yinede hareket etmenin çok etkisi var sürekli yat ve kasılmaların olursa doktora git nst işte benim hiç sancım olmadı sadece iki damla kan geldi öyle gittim hastaneye ve 7 cm açılma var diyip doğuma aldılar