CBE13 Adetime 3 gün var sadece hafif akıntı var onun haricinde belirti yok test yapsam çıkar mi tecrübeli hamiş bayanlar❤️
Misa34 CBE13 ustunden zaman gecmesini bekleyin derim ben 1 hafta bekledim . Siddetli kasik agrim vardi . Uyutmicak kadar .
Tugbatugba-8181- CBE13 bende 2 3 defa baş donmesi göz kararması oldu onun dışında normaldi bence geçsin regl öle yap canm bazen geçmeden çıkmaya biliyor
Eris94 CBE13 reglim 4 gün geçti göğüslerimde kasıklarım ve belim de ağrı var ve sık sık idrara çıkıyorum bugün test yaptım fakat negatif çıktı yarın ilk idrarla tekrar deniycam tekrar negatif çıkarsa sanırım psikolojik
Fatihinuru Göğüslerinde hassasiyet her zamankinden fazla ve uçlarına doğru ise insalah hamilesindir ama tavsiyem biraz bekle çok erken öğrenmek de iyi olmuyor ☺️☺️
CBE13 8-9 gün öncesinde belirtilerim vardı şimdi belirti hiç yok🤨. Göğüs ağrsı çok vardı o da geçti 1 hafta önce test yaptım çıkmadı şimdi de cesaret edemiyorum test alıp yapmaya ☹️
Gzmklnnc Benim karnım çok şişiyor bi anda şişip bi anda iniyor midem yanıyor ve bulanıyor gözüm kararıyor ara ara hafifte baş dönmem var testte çok az yok denecek kadar az gözüküyor çift çizgi yarın kan vericem inşallah 🙏🏻
Gzmklnnc Gzmklnnc birde ani duygu değişimlerim oluştu bi anda ağlıyorum durduk yere sonra ağlarken gülüyorum gülerken ağlıyorum çok garip bişey