ilknurarss2801 normal canım bende öyleydim İlkde günde kaç kere sağlık ocağına acile doktora gidiyordum panik atak olmuştum resmen hele bide çocuk doğunca bu uyuyor bu ağlıyor kakası şöyle ağzından köpük geliyor bezinde pembelik var diyip haydi doktora gidiyordum şimdi herşeyi biliyorum ya o kadar sıradan endisesiz geçiyor ki hamile olduğumu unutuyorum bazen herşey normal geliyor dediğim gibi sadece enfeksiyon zorluyor verdiği ıslak hissi kaşıntı ağrı yüzünden