Aysenurctn32 Birinden kan tahlilinde tüp başına 40 TL aldıklarını duydum. Böyle ödemeler yapanlar var mı?
bebegimizibekliyoruz1 Aysenurctn32 40 tl gene iyi ben şeker yüklemesi idrar tahliline toolam 400 tl verdim daha geçen hafta
Aysenurctn32 bebegimizibekliyoruz1 şeker yüklemesi belki ekstra bir tahlile girer ama normal bir kan tahlilinde tüp başına 40 lira almak bana saçma geldi.
bebegimizibekliyoruz1 Aysenurctn32 burda genelde herkes taş patlasın 100 tlye yaptırmış 20 tlye yaptıran bile vardı