Öncelikle herkese sağlıklı hayırlı bi doğum diliyorum 💝
Soruma gelecek olursak 11 ekimde planli sezeryan olacağım.
Tecrübeli anneler ya da bilgisi olanlar doğumdan sonra ne yapmak gerekir, beslenme, yatış, kisisel bakım yani akla gelebilecek hersey hakkinda bilgiye ihtiyacım var🙏