Nurayselvii Dr Aygün mammadzada hanıma giden var mı kızlar artık oraya başlamayı doğumuda orda yapmayı düşünüyorum
Minnosun Nurayselvii ben ona değilde o hastanede hakan hocaya gidiyorum ama onu da çok iyi öneriyorlar kaç haftalık hamilesiniz ben de orada doğum yapcam
EbrarLinaBebek Nurayselvii bende şurda bekliyim bende çağla hanım ve Aygün hanım arasında kararsızım 30+1 deyim hastane değiştireceğim için asya hastanesini seçtim ama doktorda kararsızım
11mom2 Nurayselvii bn aygun hanima gidiyorum hatta yarn randevum var ilgili bi doktor henuz dogumla ilgili konusmadk fakat oda normal dogumu bkleyen doktorlardan numarasini veriyor msjlarima gun icerisinde mutlaka donus yapıyor guler yüzlü
Nurayselvii Minnosun 30 haftalık canım muayene 120 tl dediler telefonla randevu alınca istediğimiz güne veriyorlarmi
EbrarLinaBebek Nurayselvii normal mi yaptı sezeryan mı çünkü bazı doktorların kolaya kaçıp direk bebekte problem var diyip sezeryana almasından korkuyorum
Nurayselvii EbrarLinaBebek sezaryen canm ama 40 i geçmişti bebek kakasını fln yapmışti sezaryen oldu mecburi