AlEs İyi akşamlar, yakın zamanlar da şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Normal doğum da kaç gün sezeryan doğum da kaç gün yatış yapılıyor?
Polyannaa123 AlEs canım bende konya şehir hastanesinde doğum yapacam inşallah. 40 +2 yim. Bebiş doğmazsa 41 de yatış yapılacak. Doğumdan sonra süreci yazarım inşallah
AlEs Polyannaa123 Allah yardımıncınız olsun inşaAllah. Kendinizi iyi hissettiğiniz an buraya bekliyoruz :) Hangi doktora gidiyorsunuz
Polyannaa123 AlEs hangi doktora randevu bulabilirsem ona gidiyorum açıkçası. Dün melike hanıma kontrolüm vardı. O sancı çıkınca acile yönlendirdi. Orda da mete bey muayene etti ikiside ilgiliydi canim
ceylan_oztrk Polyannaa123 Bende Melike geyik baymana muayene oluyorum beni ayrıntılı ultrason gönderdi çok ilgisizdi doktor sözde renkli ultrason görüntüsü ile göstermesi lazım bna yine aynı siyah gösterdi saçma ya devlet olunca ilgilenmiyor lar