Nisssss Arkadaşlar açlık şekerim 113 çıktı tokluk 124 çıktı.doktorum tokluk şekerinin 120 den yukarı istemeyiz açlık şekerinide 105 den yukarı istemeyiz dedi.32 haftalık gebeyim.sizce yüksek mi 😔
Fatma_demirrr Nisssss Benim de gebelik şekerim var dahiliyeye gittim açlık 90 ın altında tokluk 140 ın altında olması gerekiyor dedi
gldn065807 Nisssss ben şeker hastasıyım gebelikte açlık 95 altı tokluk 1 saat 140 altı olması lazım ben her ay açlık tokluk veriyorum bence açlığın biraz yüksek
Zezeeeyyldrm Nisssss benimkilere göre yüksek değil benim 200 lere bile gelmişti ama diyetine uy bebiş için biraz riskli olabiliyor ben 37+5 te sezeryan oldum şekerden dolayı
Nisssss Fatma_demirrr benim tokluk iyi çıkıyor açlık biraz yüksek bende şimdi şeker var mı yok mu anlamadım
Salihsaliha Fatma_demirrr bir şey sorabilir miyim açlık şekerini uyanır uyanmaz mi olcuyorsunuz? Ben de gebelikten önce de şekeri olan biriyim acliklarimda hiç sorun olmazdı bikac kez bu hafta 96-97 falan gördüm ama mesela aradan yarım saat geçince bir daha olcuyorum yemek yemeden, biraz düşmüş oluyor
Fatma_demirrr Nisssss benim de aynı şekilde tokluk normal ama açlık yüksek çıkıyor. Diyet yapıyorum yaklaşık 1 aydır ilaçta kullanıyorum ama ona rağmen bazen açlık yüksek çıkıyor
Fatma_demirrr Sogancik kahvaltı sonrası için 121 gayet normal. Tokluğun 140 ın altında olması gerekiyor zaten
Fatma_demirrr Nisssss ben sabah öğle akşam açlık tokluk düzenli olarak ölçüyorum akşamları genellikle 110 ile 120 arası çıkıyor
Fatma_demirrr Nisssss başta 100 den aşağı düşmüyordu 100-110 arası çıkıyordu sonra 90 lara düştü ilaca başladım doktor yine düşmezse insüline başlarız dedi ama şu an düzene girdi 70 lerde 80 lerde çıkıyor bazen çok nadir 93-94 gibi çıkıyor
Nisssss gldn065807 sabah ölçtüm ama dün akşam 10 gibi hamburger patates kızartması filan yemiştim etkisi var mı bilmiyorum.çünkü tokluk normal çıktı.doktorum 120 den yukarı istemeyiz diyor ama o abartıyor bence
gldn065807 Nisssss toklugun iyi çıkabilir benimde toklugumda sorun yok açlık yüksek cikiyo dikkat et bence
Fatma_demirrr gage bol bol su için ve yürüyüş yapın diyet yapın beyaz ekmek, makarna, pirinç, patates, hamur işleri, tatlı şeylerden uzak durun karbonhidrat ağırlıklı beslenin
gage Fatma_demirrrcok teşekkür ederim cevabınız için, bir de normalde çok düşkün değilim ama bu haftalarda tatlı istiyor canım aşırı derecede siz canınız tatlı isteyince napiyorsunuz?yemiyorum yemedikce daha çok strese giriyorum
Fatma_demirrr Salihsaliha evet onu ben de fark ettim kalkar kalkmaz ölçünce daha yüksek çıkıyor biraz bekleyip ölçünce biraz daha düşüyor. Başta kalkar kalkmaz ölçüyordum artık biraz bekliyorum kahvaltımı hazırlıyorum öyle ölçüyorum düşük çıkıyor
Fatma_demirrr gage ben ilk günler waffle fotoğraflarına bakıp duruyordum ağlayası geliyordu o derece canım çok istiyordu. Normalde aşırı tatlı seven biri değilim ama diyet yapıyorum ya yiyesim geliyordu şimdi öyle değil alıştım bir süre sonra bünye alışıyor ve canınız istemiyor. Çok fazla canınız isterse şeker ilavesiz fıstık ezmeleri ve diyabetik reçeller var onlardan az bir şey tüketip bastırabilirsiniz.
Bebegim4 Zezeeeyyldrm benimde son haftalarım 180 kadar çıkıyo çoğu zaman diyet ve ünsiline rağmen serkajlıyım sürekli yatıyorum yürüyüş 0 oda etkiliyor galiba