cemrecanimm merhaba arkadaslar. 30+2deyim. bugun doktorum rahim agzi kısaliginin 3e düstügünü söyledi. igne ve fitil verdi. kullananlarda faydası hemen görüldü mü. erken dogum riskim varmis, bana yardımcı olur musunuz?