Ebruades aman iyi size erken sezaryen alalım dememiş diğer doktora kalsa beni 37de alacaktı ama kendi doktoruma gittim ve çocuğun herşeyi ile uyumlu olduğunu söyledi üzmeyin kendinizi erken alabilmek için söylüyorlar sadece normal yaptırmasınlar diye ah ah 9 aydır ne doktorlar gördüm🙄🙄😂