Merhaba ben elif başola gidiyorum 2. Gebeligim ilkinde de ona gitmistim bebegimde hidrosefali oldugunu elif hoca farketti, kaybettik bebeği. Çook bilgili ve gerçekten çok çok ilgili bri doktor. Şuanda kendisine gidiyorum ama artık tam zamanlı çalışmıyor ayda 1 hafta geliyor ve nöbetçi kalıyor geldiginde de. Son haftalarımızda nst zamanlarında sıkıntı olabileceğini düşünüyorum sanırım ben de değişeceğim eğer bir çözümü yoksa, gittiğimde konuşacağım bununla alakalı. Yoksa gerçekten üzerine tanımam mesleğinde ciddi anlamda çok çok başarılı🙏🏼