Naazli evet bizim öyle oluyor. Sabah veriyorum öğleden sonra gidip alıyorum sonuçları. Dediğim gibi sağlık ocağının konumuna göre değişiyor. Mesela benim baba evim kasabada. Ordaki sağlık ocağı sadece cuma günleri kan aliyor ve sonuçlar içinde pazartesi günü gelin diyolar. Ama şu an başka bir şehirde merkezdeyiz. Sabah verip öğleden sonra aliyorum.