Beritan01 33+1 haftalık gebeyim sancılarım vardı sürekli özellikle üç gün çok kötüydü meğer sebebi böbrekteki ve safradaki taşmış zaten erken doğum riskim var bir de bu eklenince kötü oldum benim gibi olan hamileliğini rahat geçiren var mı 🤦🏻♀️
miranbeyinmothersi İlk gebeliğim 17 haftada böbrek taşı döküyormuşum bende bunı normal sancı sanıyordum doktorum korkma bol bol su iç dedi
Beritan01 miranbeyinmothersi ahh ölüyorum sancidan hele safra kesesinin sancısı beni bitiriyor o kadar su içiyorum ki ne yapacağımı bilemiyorum
miranbeyinmothersi Beritan01 bende yaa hep eltilerime soruyordum ilk hamilelik normal diyorlardı özellikle geceler ve soğuk havalarda sol tarafım inanılmaz ağrıyor daha rahat bir gece uykusu uyumadım desem yeridir sürekli dönüyorum
Beritan01 miranbeyinmothersi bende aynen öyleyim gündüz daha iyiyim ama gece olunca çok kötüyüm şuan olduğu gibi safra sancisindan daha çok cekiyorum geçen ay üroloji doktorum soğuk alma asla terleme ve sürekli dinlen dedi yarın sonucumu göstereceğim bakalım nasıl bir yol izleyecek
miranbeyinmothersi Beritan01 ayy seni nasıl iyi anlıyorum anlatamam kuzum allah şifa versin cümlemize
Beritan01 miranbeyinmothersi amin canım benim amin sağlıcakla gelişinde yavrularimiz bunları zamanı gelince hallederiz inşallah