ikizlerin_annesi__ benimde şiddetli ağrım vardı ama çürüğüm falan yoktu doktorlar buz uygulamamı önerdi soğuk bana iyi gelmediği için işe yaramadı ama karanfil yağı hayatımı kurtardı kulak temizleme çubuğunu yada normal pamuğu şişenin içine batırıp ağrım olan bölgeye, dişe yada diş etlerine sürüyordum ağrısını bir kaç günde kesti çok şükür. Ama bir kere kullandığın pamuğu birdaha içine daldırmamanda fayda var çünkü ağız içindeki mikrop şişeye dağılmasın. İnşallah bir an önce şifanı bulursun 🤲🏻