ceylan_34 Canım seni çok iyi anlıyorum. Benim de bu 3. Gebeliğim. İlk bebeğimi 36 haftalık doğdu. Dirisini kucapıma alamadan ölüsünü aldım 3 gün küvezde kaldı oğlum sonra vefat etti. İkinci gebeliğimde 21 haftalıkken aniden suyum geldi ciğerleri oksijeni kaldırmadı doğar doğmaz vefat etti. Bu 3. Gebeliğim 31. Haftamdayım ilk uç ayımı düşük riskiyle geçirdim sonra serklaj oldum. Az az ayağa kalkmaya başlamıştım erken doğum riskin oluştu 9 haftadır tamamen yatıyorum otırmam bile yasak. Ama hangi doktora gittiysem stres sıkıntı üzüntü daha çok etkiliyor bebekleri dedi. Sırf benim yüzümden birşey olmasın diye kafamı dağıtmaya çalışıtorum müzik dinliyorum kitap okuyorum. Bebeğimle alakalı zorda olsa hayaller kurmaya çalışıyorum. En önemlisi de Allah’ a Rabbimme sığınıyorum. Canım çok zor inan ki seni çok çok iyi anlıyorum ama bunları da yapmak zorundayız. Evlatlarımıza sağlıklıca kavuşabilmek için. Rabbimin dediğinden öte birşey olmuyor.