Hatice35 cnm bende ilk kızımda 41 haftada kontrol diye gittim yatış verdiler suni sancı ile normal yaptım 1cm bile açılma yoktu gününü geçmişti sadece ama ben devlete gittiğim için istesende sezaryan yapmazlar zaten 10 saatte doğum yaptım hurma ye bol bol sguat Çek kendi sancım açılman her zaman daha iyi 😌 suni sancı kötü yani insallah faydası 👍