Happy-41 Yaso2021 22 haftalikken ilk dozu oldum daha erken de olurdum ama aşı hakkım o tarihte geldi o yüzden. O haftada oldum yaşa göre aşı takvimi açılmıştı ya o sebepten beklemek zorunda kaldım.
Annebaba23 Ben de 17. Haftada ilk dozumu oldum, haftaya ikinci dozum var. İkinci doz için biraz korkuyorum tabi :)