Arkadaslar 32 haftalık hamileyim, 3 aylıkken sırt agrılarım başladı ve zaman geçtikçe daha da agrı artmaya başladı fakat göğsümün altında da agrı oluştu neredeyse 1 ay önce başladı ve dayanılmaz bir hal aldı yara var gibi agrıyor bnmle aynı sorunu yaşayan var mı resmen göğsüm batıyor öneride bulunacağınız birsey var mı dayanamıyorum bazen😢