Bende de böyleydi, ilk gün hastanede hep emzirdim ama gelen su gibi şey bebeği doyurmadığı için aç kalmıştı hep ağlıyordu sarılık başladı hemen mama verdiler 2. Günde. O yüzden hep emzirin ama süt gelmiyorsa mama da verin aç kalmasın sarılık olur ben yaşadım 10 gün uğraştık sarılıkla. Sağma makinesi varsa sağım yap sürekli ben onu yaparak ve humana çay içerek 3. Günde sütümü getirdim birden açıldı sanki damarlar. bi biberonun yarısından fazlasını doldurmuştu bi sağımda o yüzden bosyere stres yapmayın ben çok üzülmüştüm gereksizmiş sağım yapın sıcak kompres yapın göğsünüze anne çayı için komposto bol su için emzirinde gelecektir 2 güne