19 haftalık hamileyim bi kaçgündür başım ağrıyordu çok şükür 4.cü günün sonunda geçti ama bu seferde bel ağrım olmaya başladı bugün bide sanki yanlarımda ağrıo gibi. Zor Yürüyorum ağrılardan ya normalmi birden bel ağrısı olması filan. Birden de şiştim gibi alla alla. Korktum biraz kasıklarımdada biraz ağrı var