@Gmzens ben normali çok istedim ama bana ufak tefeksin zor olur normal sezeryan yapalım dedi ben 1 hafta daha beklemek istedim normal olur belki diye ama hareketlerinin arada yavaşladığını söyledim yer kalmadı pamuğuma tabi korktum ona bişey olacak diye o da hemen nst kontrolü istedi pazartesi salı sabah da doğuma alalım dedi tamam dedim devletteydim canım çok ilgilendiler araştırma hastanesi