Merhaba Happy kidse yazdım ama burası daha aktif o yüzden buraya da yazmak istedim .🤩Bebeğim 3 buçuk aylık akşamları 4 5 bazen 6 saatte bir uyanıyor mamaya ben uyandırmak istiyorum bir doktor uyandır diyor diğeri uyandırma açıksa uyanır diyor. Gündüzleri sabit 2 saatte bir acıkır uyuyor olsa Bile uyanır ama geceleri uyanmıyor. Ben de aç kalsın istemiyorum ama uyandırmaya da kıyamıyorum . Sizce uyandırmalı mıyıö yoksa acıkırsa kendisi uyanır mı ? Teşekkür ederim 🙏🏻