aysemnur06 5 aylık hamileyim ve sağ kasığımda dayanılmaz kramplar oluyo bazı zaman ayağa kalkıp doğrulamıyorum bile aynı durumu yaşayan var mı.
Deletedmom_33 aysemnur06 Bende solda oluyor ara ara dikkat ettim de biraz rüzgarlı havada çıkınca veya ayağımı usutunce oluyor yani gazdan büyük ihtimalle. Sagdayda bir gidip baktırın bence o kadar fazla ise apandisit filan değildir inşallah
H1994 aysemnur06 bende şuan 7 aylığım sağ kasığımda şişme var varis oluşmuş bende de damarlarım şişiyor korkuyorum normal mi acaba
Ozlem2904 Dayanilmaz diyorsaniz bence dr.a gidin. Onun disinda ani haraketlerdede kramp cok girer bende b kac kez aniden kalktim hemen geri yere cöktüm cok sukur bisey olmadi.
aysemnur06 Ozlem2904 1 hafta önce de oldu sabah başladı akşama olmadan geçti bu defa yine sabah başladı hala geçmedi ani hareket etmem mümkün değil yürümem de zorlaşıyo
aysemnur06 Deletedmom_33 bende polikistik vardı bide yumurtalıkla mı alakalı ki anlayamadım geçmezse doktora gitcem artık arasıra hafifliyo gibi de inşaallah bi şey yoktur