UmayGul Deryaerbil 🤭🤭 bir keresinde onlari fark edip korkmustum tanidik doktorumuza sormustum cok gulmustu bana herkeste var normal demisti aciklamasini yapmisti ama aklimda degil🤭🤭
UmayGul Deryaerbil bogazindaki yanma icin gidersen sor ama cidden sonrasinda hep dikkat ettim surekli orda duruyorlar☺️
Deryaerbil UmayGul bütün KBB ye gittim öyle dedi onlar tat kabarcıkları dedi 🥲 enfeksiyon Fatma vs de çıkabilir dedi
UmayGul Deryaerbil evet tat icin dogru hatirlayamadim bir turlu baya olmustu cunku☺️ bence biz bogazimiz yanmadan hasta olmadan bakmadigimiz icin dikkatimi cekmiyor