Kızlar ben üç ay önce kürtaj oldum patoloji sonucumun çıkması randevu bulup gidebilmem falan bugünü buldu herneyse sonuca baktı sonuç normal bir anarmollik yok bebekte dedi ben genetik araştırma yaptırdım bu arada dengeli otozomal kromozom translokasyonu taşıyıcıdır çıktı yani bebeğimin sağlıksız olma ihtimali var ama illaki sağlıksız olucak başka türlü olmaz diye bişeyde yok pek anlatamasamda neyse bugün sonucumq baktı normak bir anormallik söz konusu değil dedi şeker hastalığın varmı dedi ısrarla yok dedim sonra asistanına bu testleri yapmıslarmı bak dedi oda yapılmıs hepsi normal dedi şeker hastalığın yok dimi bildiğin kadarıyla dedi yok dedim ailemdede hiç yok zaten anne baba tarafımda sonra ben senden yine bu testleri istiyorum dedi kürtajdan sonrada bakıyoruz dedi sizden böyle testler istendimi şeker vs ben ilk defa duydum ve illaki şekere neden takıldı merak ettim açıkcası