Beyzannns 31″2 haftalık gebeyim açılmam vs hiç birşeyim yok şükür bebek ters pozisyondaymış doktorum da tüp bebel olduğu İçin riske atmaya gerek gök 35.e kadar dönmezse sezeryan a alırız dediler böyle olup bebeğin başı rahme dönen varmı 🥺🥺"
Kumsal0920 Beyzannns benim de tüp benek canım zaten 38 haftada tüp bebekleri sezeryanla alıyorlar genelde benim 32 haftada kafasını aşağıya dayamıştı sanırım sen normal doğum yapmak istiyorsun
Beyzannns Kumsal0920 aslında artık tıp çok ilerlediği için aile isteğine bağlı birazda çok emek çok para harcama piskolojikmwn yıpranmış bi dönemden geçtiğimiz için ince eleyip sık dokuyoruz biraz ama benim şuan bebegim in başı migdemdeymiş anlamadım ne yapmam lazım 🥺🥺