Selam arkadaslar
16 haftadayim ve asiri mide eksimesi ve yanma var hamile kalmadan önce karbonatli su icerdim hep iyi gelirdi simdi ise agriya eksimeye dayanamayip karbonatli su ictim bunun bebege bir zarari olurmu bilmiyorum bi kac yerde zarari yoktur yaziyor ama yinede tedirginim sizce iyimi kötümü