yarencaliskan ya bende sizleri anlamıyorum. Bizi Allah yarattı ne iyi gelirse o bildirdi, niye yaptırılmasın? Bebeğe sadece minik 2 3 çizik atılır birkaç damla kan gelir o kadar. Hemşireler damar yolu ararken, topuk kanı alırken, aşı olurken bebek hastaneyi inletir canınız yanmaz hacamata gelince korkarsınız. Niye çünkü modern tıp, insan yapımı olsun Allah tan gelmesin şifa yeter ki değil mi?