Hala bebişinin doğmasını bekleyen Ekim anneleri 🙋🏻 ne durumdasınız kaç haftalıksınız 😅🥰 biz 39 haftalık olduk ptesi doktorum yatışını yapalım dedi ama ben sancılarımı evde çekmek istedim o gün bugündür hiç tık yok bekliyoruz 😅 2 cm açılma var başka birşey yok ne açılma ilerliyor ne sancı geliyor 😂😂 2 güne 1 kontrole gidiyoruz 😅